Blowout Cards Forums
2017 Fall Sale

Go Back   Blowout Cards Forums > Search Forums

Notices

Showing results 1 to 40 of 300
Search took 0.04 seconds.
Search: Posts Made By: pudge27t
Forum: FOOTBALL BUY/SELL/TRADE 09-11-2017, 09:58 AM
Replies: 271
Views: 8,555
Posted By pudge27t
Good to see this is going strong! Glad I could...

Good to see this is going strong! Glad I could contribute!!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Forum: FOOTBALL BUY/SELL/TRADE 08-20-2017, 07:43 PM
Replies: 5
Views: 200
Posted By pudge27t
Dope! PM Headed your way!

Dope! PM Headed your way!
Forum: FOOTBALL BOX & CASE BREAKS 08-20-2017, 05:23 PM
Replies: 3
Views: 665
Posted By pudge27t
Dope! Dalvin gotta go back to his old auto, that...

Dope! Dalvin gotta go back to his old auto, that ish is straight terrible.
Congrats though!
Forum: FOOTBALL BOX & CASE BREAKS 08-20-2017, 05:22 PM
Replies: 35
Views: 3,862
Posted By pudge27t
Dang! Congrats! #BGSthatThang

Dang! Congrats!
#BGSthatThang
Forum: FOOTBALL BOX & CASE BREAKS 08-20-2017, 05:21 PM
Replies: 4
Views: 689
Posted By pudge27t
Dope!!! Congrats!

Dope!!! Congrats!
Forum: FOOTBALL BOX & CASE BREAKS 07-16-2017, 04:09 PM
Replies: 9
Views: 1,698
Posted By pudge27t
WOW! Congrats!

WOW! Congrats!
Forum: FOOTBALL BOX & CASE BREAKS 07-16-2017, 04:05 PM
Replies: 19
Views: 1,958
Posted By pudge27t
Dang!! Dope hit! Congrats!

Dang!! Dope hit! Congrats!
Forum: FOOTBALL BOX & CASE BREAKS 07-16-2017, 04:04 PM
Replies: 4
Views: 456
Posted By pudge27t
PM Headed Your way!

PM Headed Your way!
Forum: FOOTBALL BOX & CASE BREAKS 07-16-2017, 04:03 PM
Replies: 7
Views: 667
Posted By pudge27t
Not bad at all! Congrats on the hits!

Not bad at all! Congrats on the hits!
Forum: FOOTBALL BOX & CASE BREAKS 04-06-2017, 10:18 PM
Replies: 21
Views: 1,953
Posted By pudge27t
WOW! Congrats!!

WOW! Congrats!!
Forum: FOOTBALL BOX & CASE BREAKS 04-03-2017, 03:00 PM
Replies: 20
Views: 2,161
Posted By pudge27t
Oh snap! Look who's tech savvy! :p Started...

Oh snap! Look who's tech savvy! :p

Started off rough but a great finish! :flex: Congrats on the hits!
Forum: FOOTBALL BOX & CASE BREAKS 03-26-2017, 04:45 PM
Replies: 24
Views: 2,706
Posted By pudge27t
Dang! Congrats!

Dang! Congrats!
Forum: FOOTBALL BOX & CASE BREAKS 03-25-2017, 06:57 PM
Replies: 3
Views: 818
Posted By pudge27t
Sweet! PM heading ur way!

Sweet! PM heading ur way!
Forum: Completed/Closed Group Case Breaks 03-24-2017, 08:23 PM
Replies: 180
Views: 4,770
Posted By pudge27t
Sweet! GL everyone!

Sweet! GL everyone!
Forum: FOOTBALL BOX & CASE BREAKS 03-24-2017, 08:14 AM
Replies: 13
Views: 1,887
Posted By pudge27t
Well GL if you do!! Sent from my iPhone...

Well GL if you do!!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Forum: FOOTBALL BOX & CASE BREAKS 03-23-2017, 11:48 PM
Replies: 13
Views: 1,887
Posted By pudge27t
Sweet! Congrats!! BGS that thang on the Zeke,...

Sweet! Congrats!! BGS that thang on the Zeke, when it comes!
Forum: FOOTBALL BOX & CASE BREAKS 03-23-2017, 11:47 PM
Replies: 4
Views: 765
Posted By pudge27t
Dope! Bosa, On Card! Congrats!

Dope! Bosa, On Card! Congrats!
Forum: FOOTBALL BOX & CASE BREAKS 03-22-2017, 08:55 PM
Replies: 1
Views: 510
Posted By pudge27t
Congrats!

Congrats!
Forum: FOOTBALL BOX & CASE BREAKS 03-22-2017, 08:50 PM
Replies: 17
Views: 1,557
Posted By pudge27t
Sweet, congrats! BGS that thang!!!

Sweet, congrats! BGS that thang!!!
Forum: Completed/Closed Group Case Breaks 03-22-2017, 08:47 PM
Replies: 180
Views: 4,770
Posted By pudge27t
Paid for my 2 spots! Thanks again & GL...

Paid for my 2 spots! Thanks again & GL everyone!
Forum: FOOTBALL 03-20-2017, 11:18 PM
Replies: 15
Views: 642
Posted By pudge27t
Dang! Sweet stuff!!

Dang! Sweet stuff!!
Forum: FOOTBALL BOX & CASE BREAKS 03-15-2017, 11:01 PM
Replies: 17
Views: 2,228
Posted By pudge27t
Thanks bud! :)!

Thanks bud! :)!
Forum: FOOTBALL BOX & CASE BREAKS 03-15-2017, 09:38 PM
Replies: 18
Views: 2,056
Posted By pudge27t
Nasty break, congrats!

Nasty break, congrats!
Forum: FOOTBALL BOX & CASE BREAKS 03-15-2017, 09:37 PM
Replies: 2
Views: 332
Posted By pudge27t
Sweet! Congrats!

Sweet! Congrats!
Forum: FOOTBALL BOX & CASE BREAKS 03-15-2017, 09:36 PM
Replies: 6
Views: 1,431
Posted By pudge27t
I'm interested in the Drake Cap Patch Auto if...

I'm interested in the Drake Cap Patch Auto if fs/ft??
Forum: FOOTBALL BOX & CASE BREAKS 03-15-2017, 09:35 PM
Replies: 8
Views: 512
Posted By pudge27t
WOW! Dope Moon!

WOW! Dope Moon!
Forum: FOOTBALL BOX & CASE BREAKS 03-15-2017, 09:34 PM
Replies: 12
Views: 1,294
Posted By pudge27t
Good to see y'all are keepin the thread alive! lol

Good to see y'all are keepin the thread alive! lol
Forum: FOOTBALL BOX & CASE BREAKS 03-13-2017, 12:36 AM
Replies: 12
Views: 1,294
Posted By pudge27t
Thanks! :D:flex:

Thanks! :D:flex:
Forum: FOOTBALL BOX & CASE BREAKS 03-10-2017, 08:58 PM
Replies: 4
Views: 1,124
Posted By pudge27t
Dang!!! :eek::eek::eek: Congrats!!! :)!:)!...

Dang!!! :eek::eek::eek:
Congrats!!! :)!:)! :flex:
Forum: FOOTBALL BOX & CASE BREAKS 03-10-2017, 08:20 PM
Replies: 12
Views: 1,346
Posted By pudge27t
Sweet! A BIG fan of 06' breaks n products!

Sweet! A BIG fan of 06' breaks n products!
Forum: FOOTBALL BOX & CASE BREAKS 03-07-2017, 07:57 PM
Replies: 13
Views: 1,205
Posted By pudge27t
If your moving the RB2 card, i'd be interested!...

If your moving the RB2 card, i'd be interested! Congrats on the break too!
Forum: FOOTBALL BOX & CASE BREAKS 03-04-2017, 08:09 PM
Replies: 7
Views: 556
Posted By pudge27t
Sweet! Congrats!

Sweet! Congrats!
Forum: FOOTBALL BUY/SELL/TRADE 03-04-2017, 07:31 PM
Replies: 354
Views: 15,157
Posted By pudge27t
Outstanding seller! Smooth n easy to deal...

Outstanding seller!
Smooth n easy to deal with!

Thanks again bud!
Forum: FOOTBALL BOX & CASE BREAKS 03-02-2017, 09:27 PM
Replies: 12
Views: 1,294
Posted By pudge27t
Idk, I might have to hold on to that one! ;) ...

Idk, I might have to hold on to that one! ;)


Dang! Yea i don't think its a set. I just want a XRC of Fournette though! :D :flex:
Forum: FOOTBALL BOX & CASE BREAKS 03-02-2017, 09:08 PM
Replies: 12
Views: 1,294
Posted By pudge27t
Yea?? Either way, still sweet! :)!

Yea?? Either way, still sweet! :)!
Forum: FOOTBALL BOX & CASE BREAKS 03-02-2017, 09:00 PM
Replies: 12
Views: 1,294
Posted By pudge27t
Testing my luck with a box of 2016 Select

Pretty sweet product that seems to get better every year! I don't think I did bad, what do you all think?? :D

Definitely hopeful on that last one!!!...
Forum: FOOTBALL BUY/SELL/TRADE 02-28-2017, 09:22 PM
Replies: 17
Views: 484
Posted By pudge27t
Maaaan dang thats nice! GL on that one!

Maaaan dang thats nice! GL on that one!
Forum: FOOTBALL BUY/SELL/TRADE 02-28-2017, 08:30 PM
Replies: 42
Views: 649
Posted By pudge27t
2001 Select Behind the Numbers #BN3 Michael...

2001 Select Behind the Numbers #BN3 Michael Vick/87 BGS 9 (POP 1)
https://sportscardalbum.com/c/dtx8oi34x450.jpeg (https://sportscardalbum.com/card/dtx8oi34)

I don't know if it qualifies.
Forum: FOOTBALL BUY/SELL/TRADE 02-27-2017, 02:11 PM
Replies: 28
Views: 811
Posted By pudge27t
Haha! Appreciate it bruh!! Still on the...

Haha! Appreciate it bruh!!

Still on the hunt!!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Forum: Completed/Closed Group Case Breaks 02-27-2017, 12:10 PM
Replies: 180
Views: 4,770
Posted By pudge27t
5 & 27 please.

5 & 27 please.
Showing results 1 to 40 of 300

 
Forum Jump

All times are GMT -4. The time now is 07:42 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc.
Copyright 2013, Blowout Cards Inc.